Thursday, January 5, 2012

untuk awak!

Hai awak. Awak sekarang nie mesti lps habes sembahyang jumaat kann, hehe saya tauu, kan saya dah kate, saya ada super powers :DD Saye kan, tulis nie untuk awak. Bagi saya special lah, bagi awak saya taktau. Awak tau tak, saya ni penakut. Penakut lah sebab tak berani nak luahkan isi hati saya yang dah lame terpendam since form 3 kat awak. Malah, awak pulak yang berani reveal segala yang terpendam dalam hati awak tue. (Tepuk tangan untuk awak ><) Memang lah saya suke kat awak, tapi saya tau, I am not perfect. Saya suke memangis, menjerit, bermain-main, dan semua ciri-ciri yang ade pada saya memang budak-budak. Awak pown mesti tau semua tu kan. Selama kita berkenalan, awak lah yang selalu pujuk saya, selalu bagi nasihat kat saya, selalu menceriakan hati saya bile saya sedih, walaupun mase tu kite masing-masing dengan partner sendiri. Awak tetap, always be there when i need you. Terharu sangat. Susah nak jumpe mcm nie :'( Awak laen, awak baek sangat. Awak tak macam lelaki lain yang saya pernah kenal. Classmates sya, kawan2 saya, semuanya nak kawan dengan saya, semuanya nak message dengan saya, semuanya nak webcame dengan saya, semuanye nak brchit chat dengan saya, semuanya nak ajak saye keluar, tapi ape yang diorang buat ade tujuan sendiri, bukannya ikhlas. Saya perasan semua tu, biasalah, lelaki, saya faham, tapi saya tak suke bila diorang kawan saya tak ikhlas. kalau saya overweight, kalau saya hodoh, kalau saya nerd, diorang nak ke kawan dangan saya? jawapannye mesti Tidak, kan? tapi alhamdulillah walaupun saya tak perfect, I am average :3 tapi bila saya tengok cara awak berkawan dengan saya, cara awak layan saya, jauh berbeza macam diorang. Saya boleyh nampak awak ikhlas sangat berkawan dengan saya, awak bukan lah pleasure seeking guys, dan awak bukan juga buaya darat. Awak sabar dengan sikap saya yang kadang-kadang melampau, terlebih nakal, semuanya terlebih, tapi, awak tak pernah marah. kadang-kdang awak comel, manja, dan kebudak-budakan. Susah tau nak tengok awak macam tueee. kadang-kadang je awak tunjuk :') Awak tau, setiap minit, stiap saat, saya selalu teringatkan awak. Saya seronok sangat bile ade orang yang ikhlas berkawan dengan saya. Saya ade bestfriends, ramai, tapi diorang selalu muncul bile time senang. bile time susah awak je lah yang pujuk saya :3 dari mula saya kenal awak, saya rase tenang sangat bercakap dengan awak, kongsi masalah dengan awak, dan saya tak rase macam saya keseorangan. hati saya selalu ceria. mungkin dulu saya tidak pandai menghargai seseorang, saya tidak pandai menilai seseorang tapi sekarang saya patut hargai setiap orang yang ade termasuk awak. terima kasih tau awak atas sgalanye. Mungkin ape yang saya katakan ini, macam idiot or loser or what, tapi saya cume bagitau ape yang terpendam dalam hati. Saya tak pandai berkata-kata, jadi saya tulis macam ni nak bagitau awak. Hope awak bace smpai habis, janganlah terkejut + malas nak bace saya tulis pnjg2 ni tauu. Hope kite always kawan forever and always. Untung dapat berkawan dengan awak. Dah dan 2 tahun dah. Lamenyeeee, bile boleh jumpe niee? :3 Nanti kan, saya nak jumpe awak, nak gunting rambut awak, nak main masak-masak dengan awak, nak buat kek same-same awak, nak main spau-sapu cream dengan awak. Boleh kan? mesti seronok. Tapi kalau awak rase mcm boring berkawan dengan saya, saya paksa jugak awak kawan dengan saya! Eyh, tak lah, saya tak kisah, xkanlah nk paksa pulak. Awak cakap je, awak dah jemu kawan ngan saya nie T.T Dari 1.1.2012, actually saya rase macam ade something saya saya tak bagitau habis and rase tak puas. Saya bertanya hati saya, kenapa still tak puas? Sya fikir betul-betul. Bnyak sangat saya nak luahkan kat awak tapi tak pernah sampai, sebab saya tak pandai luahkan perasaan saya sendiri. Tapi bile awak sedih atau keseorangan, awak kena ingat, ill always be here for you whenever you need me :)


Terima kasih awak :') Hope our friendship would last forever and . ever kan :)



No comments:

Post a Comment