Sunday, January 8, 2012

Dear debab.

Awak, ape perasaan awak terhadap saya?
Jujur kay sayang, saya... saya tak nak believe and cry mcm dulu lagi semuanye sebab cinta :') Saya pown takut nak percaya dengan kate-kate manis dengan mane-mane lelaki. Sekarang nie semuanye saye serahkan kepada awak.
Saya cinta awak sepenuh hati saya.
Ye, sepenuh hati.
Saya percaya, you are not the wrong person.
Saya cume takot kite terpisah di tengah jalan.
Saya takot sangat bile awak jumpe orang better than me.
Mungkin awak takkan pernah menghiraukan saya lagi.
Kalau itu takdir saya, saya merelakan awak pergi, janji awak happy.
Dan ketika itu, mungkin awak takkan pernah dengar suara saya, atau melihat wajah saya lagi.
Saya cume nak tengok awak tersenyum dan happy selalu. Senyuman awak cukup membuatkan saya sekali happy. Sya tak suke bila melihat walau setitik pown air mata keluar dari mata awak. Tapi kelesahan tu semua hilang, bile awak cakap, 'dont rush'. mase tu tenang sgt. betul jugak ckp awak. yeah, dont rush, kan? Saya cume tak pasti apakah perasaan awak yang sebenar terhadap saya. Saya curious. awak, bolehkah awak terima saya seadanye?
awak, thanks for always making my day.
Awak tau macam mane nak buat saye extremely happy, mcm duduk dkt cloud nine.
Saya mcm nak meloncat2 je bile awak call, sebab mase tu saya dapat dengar suara awak :') Alhamdulillah, saya dapat dikawal lagi :P thanks syg. saya harap persahabatan kite dapat terus kekal until the time we meet ;)

1 comment:

  1. Papa sayang sgt mama ;) papa juz susah na ckp je camne. Papa pon takot if ape2 jadi tga jalan >< but if tht happen papa hope kite still be bff :') papa x na end smthng tht really important to papa camtu jew (papa will cry T.T) papa nie weak senang sgt feel sad n susah hati biler smthng bad happen.kite slow2 tau build ths relationship :D x na la rush >< papa really wanna see mama in person n hug die kuat2. Hehe.... Ape lg ek na ckp ermmmmm.. Ouh yea mama aritu kate mama ade smthng in mama heart yg x cko lg :p bg la tau :3 hehe

    ReplyDelete